شنبه 28 مهر 1397   11:23:12
...
  • ارسال به دوستان
نام ارسال کننده :  
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :  
موضوع ایمیل :
کد تصویری :
 
1396/11/11 چهارشنبه
چهاردهمین جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری استان ایلام برگزار شد
چهاردهمین جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری استان با حضور نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌های اجرایی در مرکز خدمات سرمایه گذاری و به ریاست علی آخی زاد معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی در محل سالن جلسات اداره کل امور اقتصادی و دارایی برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام، در این نشست معاون اقتصادی اداره کل ضمن بیان اهمیت حضور نمایندگان تام الاختیار در مرکز خدمات سرمایه گذاری و شرح وظایف ایشان بر ضرورت حضور ثابت آنها در مرکز مطابق برنامه زمانی تعیین شده تأکید نمود و گفت: دستگاه ورود و خروج برای نمایندگان دستگاه های اجرایی در مرکز خدمات تعبیه شده است و از اول بهمن ماه لیست ورود و خروج نمایندگان حاضر در مرکز تهیه شده و گزارش حضور و یا عدم حضور نمایندگان در اختیار استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی قرار خواهد گرفت.

وی در خصوص تدوین مشوق‌های سرمایه گذاری در استان گفت: با وجود پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های استان به دلایل زیادی از جمله ضعف زیرساخت‌ها ، تاکنون موفق به جذب سرمایه گذاری خارجی نشده‌ایم بنابراین با تدوین مشوق‌های استانی می‌توان گامی در جهت جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی در استان برداشت که در این راستا از تمام دستگاه‌های اجرایی استان انتظار می‌رود با توجه به فایل ارسال شده نسبت به تهیه و تدوین این مشوق‌ها اقدام نمایند.

معاون اقتصادی اداره کل با اشاره به رقم جذب سرمایه گذاری خارجی در استان که صفر اعلام شده اظهار داشت: نمایندگان تام الاختیار دستگاه های اجرایی با همفکری کارشناسان حوزه سرمایه گذاری و کسب و کار در دستگاه های متبوع، پیشنهادات و راهکارهای عملی جذب سرمایه گذاری در استان را به این مرکز ارائه نمایند و اطلاعات و مطالعات فرصتهای سرمایه گذاری را بروز رسانی نمایند.

در ادامه علی آخی زاد توضیحاتی در خصوص سامانه دادور (دریافت، انعکاس، پیگیری و رسیدگی به شکایات متقاضیان صدور مجوزهای کسب و کار) مرکز ملی پایش محیط کسب و کار کشور ارائه داد و بیان داشت: تاکنون اطلاعات بیش از صد دستگاه در مرکز استان و شهرستان‌ها جمع آوری شده و شناسه کاربری آنها توسط مرکز ملی پایش محیط کسب و کار صادر شده است. دستگاه‌های اجرایی باید لیست تمامی مجوزهای صادر شده از دستگاه خود را هر چه زودتر به مرکز ارائه نمایند تا در سامانه ثبت شود.
 

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
نشانی: میدان امام خمینی ـ خیابان باب همایون ـ خیابان صور اسرافیل  تلفن : 39909 فاکس: 39967627  کدپستی: 1114943661 پست الکترونیک: info@mefa.gov.ir